Podrobnější informace k produktu Zlato na důchod
Rozhodl jsem se spořit ve zlatě - co mám udělat?
Nejprve je nutné se zamyslet nad tím, co mohu očekávat a kolik si chci měsíčně spořit. Na základě našich zkušeností doporučujeme do zlata ukládat přibližně 1/12 vašeho čistého měsíčního příjmu. V případě, že budete potřebovat poradit s vaším osobním spořicím plánem, obraťte se na naši klientskou linku 800 117 117.
Vyplňte formulář pro uzavření rámcové kupní smlouvy:
- Osobní údaje - Jméno, příjmení, adresu, datum narození, email
- Dodací adresa - pokud je odlišná od fakturační adresy
- Zvolte si typ investičního zlatého slitku. Možnosti jsou 5g, 10g nebo 20g investiční zlatý slitek v ryzosti 999,9/1000 Au. Jedná se o nejprodávanější zlaté investiční slitky s velmi vysokou likviditou. Po zvolení typu investičního slitku uvidíte aktuální cenu a výši doporučené měsíční splátky. Tato cena je brána jako cena orientační - platná v aktuálním čase vyplnění smlouvy. Konečná cena se vždy odvíjí od aktuální ceny zlata na mezinárodních trzích. Konkrétní příklad stanovení ceny je uveden zde.
- Zatrhněte „přečetl jsem si tuto rámcovou kupní smlouvu a akceptuji ji „ a vepište do připraveného pole své jméno a příjmení a odešlete smlouvu.
Po odeslání smlouvy obdržíte na svůj email potvrzení o přijetí smlouvy včetně samotné smlouvy ve formátu PDF. Na poštovní adresu uvedenou ve smlouvě vám bude odeslána kopie smlouvy v papírové formě.
Dále na svůj email obdržíte podrobné instrukce k založení nového bankovního účtu u Fio banky, a.s.
Založení bankovního účtu u Fio banky, a.s.
Proč je třeba zakládat nový účet u Fio banky, a.s.? Jedná se o běžný účet, který budete využívat výhradně pro plnění podmínek produktu Zlato na důchod. Po dosažení cílové částky zlatého slitku je automaticky provedena inkasní platba ve prospěch účtu společnosti ZLATÉ REZERVY s.r.o.
Co mám udělat?
Navštivte kteroukoliv z poboček Fio banky, a. s. (www.fio.cz) a pracovníka banky požádejte o založení běžného korunového bankovního účtu (vedení účtu a všechny funkce tohoto účtu pro potřeby produktu ZLATO NA DŮCHOD jsou zdarma)
Nastavení bankovního účtu u Fio banky a.s.
Jakmile je vám bankovní účet založen, požádejte pracovníka banky o pomoc při nastavení HLÁSIČE a POVOLENÍ INKASA. Tato 2 nastavení bankovního účtu jsou pro správné fungování zcela zásadní.
- Automatické avízo - tzv. Hlásič - vždy, když se změní zůstatek na vašem Fio účtu, aby byl odeslán informační email o výši tohoto zůstatku na náš email fio@zlaterezervy.cz.
- Povolení k inkasu z tohoto bankovní účtu ve prospěch účtu společnosti ZLATÉ REZERVY s.r.o.
Kompletní postup nastavení je k dispozici v sekci Dokumenty ke stažení. Tyto instrukce budou součástí poštovní zásilky s kopií smlouvy. Pokud tyto instrukce předložíte pracovníkovi Fio banky, a.s., rád vám s nastavením pomůže.
Nahlášení čísla nového bankovního Fio účtu
Po odchodu z Fio banky, a.s. nás neprodleně informujte o čísle vašeho nového bankovního Fio účtu buď prostřednictvím a) internetového formuláře nebo b) emailem nebo c) telefonátem na zelenou linku 800 117 117.
- Nahlášení čísla účtu prostřednictvím internetového formuláře
Do připraveného formuláře na adrese www.zlaterezervy.cz/zlato-na-duchod/sdeleni-fio-uctu (horní menu Sdělení fio účtu) uveďte své jméno, příjmení, číslo nového bankovního Fio účtu, číslo vaší rámcové kupní smlouvy ZLATO NA DŮCHOD a email (který jste vyplnili při uzavření smlouvy). Poté co vaše hlášení přijmeme, odešleme vám potvrzující email.
- Nahlášení čísla účtu emailem na adresu fio@zlaterezervy.cz
Do oznamovacího emailu uveďte své jméno, příjmení, číslo nového bankovního Fio účtu a číslo vaší rámcové kupní smlouvy ZLATO NA DŮCHOD. Email odešlete na naši adresu fio@zlaterezervy.cz. Poté co vaše hlášení přijmeme, odešleme vám potvrzující email.
- Nahlášení čísla účtu na zelenou linku 800 117 117
Pokud využijete naší zelené linky a neozve se vám náš operátor, postačí, když zanecháte v záznamníku stejné informace, které byste psali do emailu: jméno, příjmení, číslo nového bankovního Fio účtu a číslo vaší rámcové kupní smlouvy ZLATO NA DŮCHOD. Poté, co vaše hlášení obdržíme, pošleme vám potvrzující sms nebo vás budeme telefonicky kontaktovat.
Vlastní spoření - zřízení trvalého příkazu na váš nový bankovní Fio účet
- Na svůj nový bankovní účet u Fio banky, a.s. převodem (např. trvalým příkazem ze svého běžného osobního účtu) nebo vkladem spoříte finanční prostředky. Například doporučenou měsíční úložku vypočtenou při uzavření smlouvy.
- Pokaždé, když je navýšen zůstatek na běžném účtu u Fio banky, a.s., jsme o výši nového zůstatku informováni prostřednictvím emailu. Viz Nastavení bankovního účtu u Fio banky, a.s.
- Až do okamžiku dosažení cílové částky zlatého slitku jsou vám finanční prostředky na bankovním účtu plně k dispozici.
Dosažení cílové částky produktu
Každý pracovní den v 15:00 porovnáváme zůstatek vašeho Fio bankovního účtu (dle obdrženého emailu) s aktuální cenou vámi požadovaného zlatého slitku. V okamžiku, kdy je zůstatek na bankovním účtu vyšší než je cena slitku, provedeme inkasní platbu z vašeho bankovního účtu. Pokud bude na vašem účtu částka odpovídající 2 a více kusům zvoleného zboží, bude provedeno inkaso ve výši odpovídající kupní ceně za počet kusů. O provedeném inkasu budete bezodkladně informováni na váš email.
Konkrétní příklad stanovení ceny je k dispozici v sekci Dokumenty ke stažení nebo zde.
Expedice zboží + ověření doručení
Zboží expedujeme na vaši dodací poštu nejpozději do 20 pracovních dní (zpravidla do 7) od provedení inkasa. Dodání se realizuje prostřednictvím České pošty, s.p. Pojištěná zásilka je odeslána formou cenného psaní určeného přímo do vlastních rukou s dodejkou (ověřené doručení). První zaslání každého jednotlivého nákupu je zdarma.